domingo, 12 de octubre de 2014

AITZIBER ARRUABARRENA, MUSIKA IRAKASLEA


Arrigorriagako Institutuko musika klaseak ematen dituen irakasleari, AITZIBER ARRUABARRENAri ,egingo diogu gaurkoan elkarrizketa.



-Kontatuko diguzu zure gazteko ikasketaz, ze eskolatan ikasi zenuen, zer nolako ikaslea zinen? Zein arlotan zinen ona?

Bai, Lauro Ikastolan ikasi nuen, Loiun. Ikasle ona eta formala nintzen eta arlo guztiak ondo ateratzen  nituen.

-Gaztetan,beti  nahi izan zenuen irakaslea izan? 
Ez, banekien zer ikasi nahi nuen Arte Ederrak eta Musika ikasi nahi nituen, baina ez nekiena zen zein ogibide izango nuen.

-Zenbat urterekin hasi zenituen ikasketak? Zenbat urte daramatzazu musikako klaseak ematen eta non?  
Zazpi urterekin hasi nituen ikasketak, goiz hasi behar da eta. 18 urte daramatzat klaseak ematen. Bilbon egon naiz, Basaurin, urte bat Iruñean, Zornotzan eta hau 3. kurtsoa Arrigorriagan. Oso pozik nago hemen.

-Baduzu musikaz aparteko afiziorik? zertan zara ona?
Bai, beste zaletasun batzuk ere baditut korrika egitea asko gustatzen zait eta ona naiz pianoa jotzen.

-Instrumenturen bat jotzen duzu? Zein? Non ikasi zenuen jotzen?
Bai, pianoa jotzen dut, esan dizuedan bezala. Bilboko kontserbatorian ikasi nuen jotzen eta Bartzelonan ere egin nituen ikasketak.

-Musikaz aparte beste arloren bat ematen duzu? Zein?
Bai, askotan eman ditut beste arlo batzuk; gehienetan, Plastika eta Gizarte ere eman izan  ditut.

-Inoiz  izan zara zuzendaritza karguren batean? 
Ez, inoiz ere ez, beti izan naiz irakasle.

-Gustura zabiltza gure zentruan? 
Bai, oso gustura nabil Arrigorriagako zentruan, oso jende majua dago eta oso ondo tratatzen naute.

-Orkestra batean jo duzu inoiz? 
Ez, pianojotzailea naizenez, orkestretan ez da pianoa erabiltzen eta normalean bikoteka jo izan dut. Aspaldian utzi nion, egia esan.

-Irakaskuntzari dagokionez, zer nolako ikasleak dituzu? Beti izan dituzu halakoak ala egoera zeharo aldatu da? Kontaiguzu zure iritzia. 
Denetarik dago, ikasle arduratsuak eta ardura gutxiagokoak; baina, normalean oso majuak izan dira eta dira izan ditudan ikasleak. Batzuetan lan egitea kostatzen zaiela da arazo bakarra.

-Gure klaseetan, tresna gehiago joko ditugu txirulaz aparte? Zeintzuk? Beharbada bai, gelan dauden horiek: xilofonoa eta triangelua, adibidez.



 Eskerrik asko guztiagatik.

Ibon Gonzalez & Irene Aurrekoetxea (Prentsa tailerra)


No hay comentarios:

Publicar un comentario