martes, 14 de octubre de 2014

AITOR PAREDES, ATHLETIKEN

Aitor Paredes,mutiko gazte eta sendoa gurean dabil ikasten, eta badakizue zer?... Athletikek du fitxaturik gaztetxuen taldean. Hartu ondo kontu, ze, batek daki, urte batzuk barru hor izan genezake telebista guztietan baloiaren atzetik kamiseta zuri-gorria aldean.

-Txikitatik jakin duzu futbolean nahi zenuela egin? 
Ez, nire amak proposatu zidan futbolean jolastea, eta nire lagunekin egiteko zenez, baietz esan nuen.

-Nola hasi zinen?
Oso lotsagarria izan zen, nire lagun guztiak Athletic kamiseta jantzita eta ni kamiseta laranjarekin.Ah! Ze lotsa!

-Zenbat urterekin hasi zinen futbolean jolasten?
6 urterekin hasi nintzen, igande batez.

-Zein taldetan?
Arrigorriagako Etorkizun futbol eskolan. 

-Zenbat urterekin jolastu zenuen zure lehenengo partidua?
8 urterekin izan zen lehenengo partidua eta oso ondo jolastu nuen Laudioko futbol taldearen kontra.

-Nola iritsi zara Athletiken egotera? Zein da egin duzun ibilbidea?
Etorkizunean 4 urtez egon nintzen eta 10 urterekin Athletickera joan nintzen alebinetan.

-Zein posizioan jolasten duzu?
Zentral moduan jolasten dut, defentsa lanetan.

-Aldatuko zenuke? Ez, egia esan defendatzea gustatzen zait.

-Zeintzuk dira posizio batean edo bestean jolasteko abantailak edo kontrakotasuna? 
Kontrakotasuna gol gutxi sartzen dituzula, baina beno, sartzen ez ditudan golak defendatzen ditut.Bada zerbait, behintzat!

-Lagunen bat duzu taldean?
Bai, taldekide guztiak lagunak dira, nahiz eta Arrigorriagakoak ez izan.

-Nagusitzean...Zer espero duzu?
Athleticko lehen taldera ailegatzea, guztiok bezala.

-Zeintzuk dira zure asmoak?
Ahal bada futbolean jolasten segitzea.Ikasketak? Beti inportantea da ikasketak izatea, oso zaila delako futbolean bizimodua ateratzea.

-Zorte oneko gauzaren bat (talisman) baduzu hobeto jolasteko? Zer? 
Beti nire gauzak ordenatuta izatea da, hori da nire mania.

-Nor da zure futbol jokalaririk gustukoena?
Ez dut gustuko dela esatea Athletickoa ez delako, baina Sergio Ramos da, bikaina jokalaria,Real Madridekoa bada ere.

-Eta,neskak?Asko ligatzen duzu Athletickean egoteagatik?
Ez, Athletickean egoteak ez du zer ikusirik oraindik.

-Laguntzen du horrek nesken artean arrakasta izaten ala beste ezaugarrien batzuk landu behar dira? Zeintzuk? 
Ez zait gustatzen horretaz harrokeriaz agertzea, ahal badut ez dut esaten Athletickean nagoela. Naizen modukoa izatea gustatzen zait.

-Kontatu zure eguneko bizitza nolakoa den.
Institutoa, futbola. Futbola, etxeko lanak eta gero ohera gutxi gorabehera.

-Ikasketak? Nola zoaz klasean?
Momentuz, ondo.

-Futbolak denbora asko kentzen dizu ikasteko edo lagunekin egoteko? 
Bai, denbora asko kentzen dit baina saiatzen naiz ondo organizatzen.

-Bestelako arduraren bat badaukazu? 
Bai, orain ostiraletan ingelesa ikastera joaten naiz. Nire ustez ingelesa oso inportantea delako. Eta, igandeetan entrenatzaile lanetan nabil Etorkizun futbol eskolan ume eta neskato txikiekin.

Hau izan da guztia. Eskerrik asko eta laster arte.
Asier Esteban& Olaia Martin ( Prentsa tailerra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario