jueves, 6 de octubre de 2011

Elkarrizketa: Iker Galdeano


 IKER GALDEANO, ATHLETIK-EKO ATEZAIN GAZTEA
DBH 3. mailan dagoen mutikoa dugu Iker Galdeano, Arrigorriagakoa. Adi egon urte batzuk barru denon ezaguna egin daitekeelako; izan ere,  Athletic-eko jokalaria, lehoi gaztea dugu. Horregatik, denok ezagutu dezazuen, elkarrizketatxoa egin diogu.

- Zenbat urterekin hasi zinen futbolean jokatzen?
Zortzi urterekin.
- Ze posizioetan jolasten duzu?
Atezaina naiz.
- Futbolean etorkizuna duzula uste duzu?
Bueno, hori oraindik ikusteko dago baina nahiago nuke ikerlari on bat izan.
- Zenbat entrenatzen duzu astean zehar? Zenbat ordu?
Astean lau egunetan joaten naiz Lezamara, ordu bi egunean. Astean, zortzi.
-Zelan zure taldearekin?
Oso ondo moldatzen naiz nire taldekoekin.
- Ze taldeetan egon zara?
Etorkizunen, Paduran,  eta orain  Athletiken.
-Nola uztartzen  dituzu futbola eta ikasketak?
Futbola egunero praktikatuz,  eta ikasketak ere ondo daramatzat.
-Zenbat urte daramatzazu athletiken?
Bi  urte.
-Beste kirolen  bat  praktikatu duzu?
Bai, esku pilota.
-Institututik kanpo kirola ez ezik besterik egitea duzu gustuko ?
Bai, astia daukadanean play station-arekin jolastea gustatzen zait.
-Futboletik kanpo, zer gauza duzu gustuko?
Neskak ,mendira joatea eta nire lagunei zirikatzea.
- Zenbat txapelketa irabazi dituzu zure  bizitza osoan?
Galeako txapelketa, Euskadiko txapelketa, Bizkaiko liga, Abadiñoko txapelketa  eta Galdakaoko txapelketa.
-Zein izan da zuk jokatutako txapelketarik garrantzitsuena?
Ba, ez da erraza haibeste txapelketen artean aukeratzea, baina, nire ustez,  Londresen jokatu nuen txapelketa bat izan zen. Han bosgarrenak geratu ginen eta hori kontuan izanda talde on-onak jokatu zutela, Nigeriako selekzioa, Chelsea, Manchester city, beste batzuen artean.

Eskerrik asko denagatik.

Enekok eta Maiderrek egindako elkarrizketa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario